Din fericire, cand eram mica nu prea am avut ocazia sa mi se spuna: ,,Du-te si te joaca la scara ta.” In schimb, pentru ca am fost de mica o egoista, eu le spuneam celor pe care nu ii placeam din diverse motive imaginare sau nu, aceasta sintagma.

Inca o mai pastrez, doar ca nu o spun, o insinuez si de cele mai multe ori se prinde. In vocabularul modern se numeste: INDIFERENTA.

Deci, m-am mutat in casuta noua a worpressului si asta inseamna ca pe strada mea, mai ales in bloc(g)ul meu, am noi vecini pe care, ca la bloc, ii urmaresc, ii ascult fara sa stie si ii salut cateodata.

Voi incepe cu primul blog care imi vine in minte, vecina de langa mine, Vali. Ea are un blog. Diferenta intre mine si ea, este ca ea scrie mai bine decat mine…si cateodata mai serios, si cateodata mai literar decat mine…si ca a venit in blogul asta inaintea mea si imi mai arata si mie cateodata cum se foloseste ,,interfonul” de pilda.

Daca vreodata aveti chef de viziuni cu iz de ocean, see http://www.valentinatomita.wordpress.com

See you at the next neighbour! 😉

P.S Mamaa, sa vedeti ce petrecere de bun venit se incindeeee!

