Etichete

, ,

Cochetez cu ideea crearii unul blog de peste un an de zile. Ma rog, circumstantele sa spunem ca nu au fost ,,propice” pana in acest moment. Nu din lipsa inspiratiei…

Ok, hai sa incepem cu inceputul. Ce isi popune blogul si ce NU  isi propune; de ce ,,si eu”?

Trecand peste unele probleme mai mult sau mai putin logice legate de intrarea in turma celor care isi creeaza un blog si care il lasa…sau nu, sa lancezeasca gol sau aproape gol pentru mult timp, azi dau startul aceea ce se numeste ,,Incursiune in sufletul meu!”. Because i’m free, or something like that I guess.

Nu imi propun sa fac dupa cativa ani de scris aici parte din topul blogurilor cele mai citite. Nu imi propun sa primesc foarte multe posturi legate de ceea ce scriu. Nu imi propun sa schimb lumea cu ideile mele si nici sa am vreun efect asupra cititorilor.

Viata mi-a demonstrat ca cu cat te straduiesti mai mult intr-un lucru care pare de la inceput imposibil, cu atat ai mai multe sanse chiar sa nu se realizeze. So…daca se prinde ceva, se prinde fara sa starui in asta. Anyway, sufletul omului este atat de firav…aproape ca praful de pe aripile fluturilor nu? Daca il stergi, ei nu mai pot zbura, deci mor!

Un motiv intemeiat pentru care am inceput un blog nu am. I just felt like it and went with the flow.

Asadar, celor care se decid pana la urma sa deschida linkul catre acest blog, cum ar spune poetul: Occhio!!

