Etichete

, , ,

Ieri am primit primul comentariu referitor la blogul caruia tocmai i-am dat nastere. Fara sa stiu, aproape in acelasi timp il primeam si pe al doilea, desi nu am aflat asta decat acum.

 Primul comentariu a venit din partea Lui: scurt, aproape banal dar nu evident, sincer: Eu cred ca intr-un blog ar trebui sa scrii cand ai intr-adevar ceva de spus, si ar trebui mai ales sa scrii ceea ce simti in momentul respectiv, altfel nu mai este la fel de sincer, sau…ne pierdem prea mult in detalii!

Probabil ca are dreptate, in schimb din cauza factorului TIMP, sa scriem in blog exact atunci cand avem ceva de spus si exact atunci cand am vrea sa o facem a devenit practic imposibil pentru mine. Ceea ce nu inseamna ca scrierile din blog vor fi mai putin sincere, ci doar probabil, mai pierdute in detalii asa cum spune El.

Al doilea comment l-am avut din partea unui ,,stranger”. Interesant comentariul cu cat te pune pe ganduri: in ce se transforma blogurile dupa un anumit timp? Nu stiu nici eu, dar ce curioasa sunt sa aflu. Ma gandesc ca se transforma intr-o noua forma de socializare si comunicare…si ce altceva? We’ll see!

So, for the moment, my soul colour is: GREEN! like the spring grass 🙂

