De ceva vreme citesc constant un blog al unei amante de lux din Londra. Tipa e romanca si stabilita acolo, din cate am reusit sa imi dau eu seama. Bun, de ce citesc eu asa ceva? Pentru ca la un moment dat mi-a trecut prin cap ideea sa devin si eu o curtezana. Adica, wrf, la urma urmei credeam eu la vremea respectiva, aveam tot ceea ce imi trebuie nu? Mda, teoretic…curajul de a merge pana la capat mi-a lipsit. Asa ca nu mi-a ramas acum decat sa mai citesc din cand in cand acel blog si sa ma gandesc eu daca as fi fost in locul ei cum as fi reactionat si ce as fi facut si mai ales, unde as fi acum ?

Ma gandesc ca statutul de amanta implica si o anumita discretie. Adica daca tot esti amanta, macar invata sa iti tii gura atunci cand trebuie si mai ales, sa iti controlezi foarte tare sentimentele si nu intra asa in viata omului cu bocancii.

Apropo de bocanci si incaltari…Ati vazut ca nu prea se poarte papucii de casa atunci cand faci vizite cuiva? si daca gazda iti da sa porti papuci de casa cei mai multi dintre musafiri se simt jigniti? Ei bine, eu dau papuci de casa oaspetilor mei, indiferent de gradul lor, indiferent daca s-ar putea simti jigniti sau nu. Casa este ca sufletul. Camd primesti un oaspete ideea este ca el sa nu iti intre cu picioarele goale si eventual sa iti mai imprime si miros de picioare in casuta ta frumoasa(alias sufletul), pentru ca atfle te simti invadat (a). Sa nu se descalte iarasi nu este placut nu? pentru ca iti murdareste sau disruge asternutul de pe jos…

Incantatoare dilema cu ,,papucii astia de casa”. Si cand te gandesti ca eu am uneii asa de moi si confortabili….

Think about it!

