Etichete

,

In fiecare zi joc sah…Tabla mea de joc este viata, iar partener imi este Dumnezeu.

Sunt inca departe de SAH MAT, in schimb de cateva ori am avut SAH la regina, nu la rege cum este normal. Am reusit de fiecare data sa adun cate un pion…sau cate un nebun in jurul meu astfel incat sa scap de SAH. Iar dupa aceea am mai stat o TURA.

Joc sah cu Dumnezeu, cu un numar impar de piese. Lipseste REGELE! Ciudat, dar partenerul meu de joc m-a lasat sa stabilesc eu regulile si piesele cu care sa joc. Am ales sa nu am rege in jocul asta. Sunt un numar impar care nu vrea sa se imparta la 2 si sa dea cu rest. Sunt un numar impar care nu se imparte decat la 1 care este o necunoscuta. Sahul asta pe care il joc eu este matematica pura? sau doar strategie? sau doar pur hazard?

Cert este ca pana acum regina de negru nu a fost capturata de nici un nebun de alb si nici nu va fi vreodata capturata. Este inchisa in Tura ei (nu de fildes) si acolo decide sa ramana.

Voi sfarsi intr-un exil auto impus intr-o tara francofona probabil, inconjurata de cartile mele si ale altora, intr-o conjunctura care ma va face mai mult sau mai putin fericita. Nu-i nimic, imi asum decizia si macar voi avea siguranta ca lucrul pe care il voi face avand acest statut va fi unul nu bun, ci foarte bun, pentru ca toate energiile mele se vor canaliza in acea directie si de fiecare data cand am facut acelasi lucru, mai mult sau mai putin asumat, asa a fost. Q.E.D

Starea mea de spirit este una foarte proasta. Azi noapte am avut lungi momente de gandire si iarasi experienta mi-a demonstrat in nenumarate randuri, ca cele mai bune decizii din viata mea le-am luat noaptea dupa portii bune de lacrimi. Nu lacrimi de slabiciune, nu lacrimi de regret, lacrimi de durere de cateva ori si de singuratate de cele mai multe ori.

Ssssshhh! Ascult Chilian si joc sah cu Dumnezeu…

Ai dreptul să ştii
Că un cuvînt
Poate să dechidă un mormînt
N-ai drept să omori
Visele din zori
Ce alt om zidesc
Ce-n alt om trăiesc

Există bine , există rău
Sînt amăndouă în drumul tău
Există viaţă în viaţa ta
Există ură şi dragostea doar alegerea-i a ta…

