Ce am invatat din pauza pe care am luat-o? Ca inca nu vreau sa ma despart de blogul asta, si nici sa il fac privat, pentru ca ma simt bine atunci cand oamenii revin pentru ca le place ce scriu aici.

Am invatat ca timpul este foarte foarte foarte relativ si atunci cand te astepti mai putin se intampla ceva, sau te schimbi, sau cunosti oameni care te schimba total.

Ce m-a schimbat pe mine in ultimul timp?

1. Am cunoscut in jur de 16 oameni extraordinari. Ce zic eu oameni? omuleti, omuletii pentru mine, in ciuda limbii romane, sunt mai presus de oamenii normali, pentru ca daca ii numesti asa inseamna ca ai ajuns sa te legi de ei. Asa m-am legat eu de cei 16 omuleti: 12 studenti si 4 elevi de liceu, de care sunt mandra. Am avut sansa sa ascult, vad, simt, imaginez, citesc, 16 povesti de viata. Atunci cand se intampla sa crezi ca tu ai avut o contributie cat de mica, asa, cat o furnica, la aceste povesti, simti ca poti muta munti. Si asta m-a schimbat!

2. Am revenit asupra unei decizii luate acum ceva timp in momentul in care am primit una din cele mai triste vesti pentru mine. Atunci mi-am dat eu seama ca timpul trece, ca chiar daca trece este foarte relativ, ca chiar daca este relativ cu siguranta la un moment dat ti se va parea ca are un singur ritm si un singur sens in care trece, si chiar daca are un singur sens, ajungi sa fii dezorientat si pierdut ca in fata unui mare labirint.

Multumesc celor care m-au incurajat sa scriu in continuare in tot acest timp! si chiar si celor care nu au facut-o!

