Etichete

,

Era – Flowers of the sea

Pana imi cumpar film in aparatul foto ca sa imi continui PASIUNEA pentru fotografie, imi permit sa mai „fur” din cand in cand ceva ce ma face sa tresar.

Astazi vorbesc despre Pasiune. Intotdeauna am scris si voi scrie cuvantul asta cu litera mare, asa cum scrii numele cuiva. Scriu cu litera mare pentru ca lucrurile pe care le simbolizeaza, tot ceea ce se ascunde in spatele ideii, este aproape la fel de puternic ca o personalitate. Ca o personalitate umana care are zile mai bune si zile mai proaste, care se plictiseste la un moment dat si cauta iesire in alta parte sau care gaseste usi inchise si se intoarce tot acolo unde este mai cald..pentru moment!

Am pierdut in ultimul timp, aproape tot ce tinea de Pasiunile mele trecute: am uitat sa scriu, am uitat sa pozez, am uitat sa ma ascult, am uitat sa privesc in gol si sa nu vad nimic. Mai ales am uitat ca exista Pasiune uneori si m-am lasat dusa de forta independenta a unor actiuni care nu contau.

M-a inspirat melodia asta cand am redescoperit-o pentru ca o uitasem de tot si a fost asa ca o regasire de demult, ca o persoana pentru care ai avut la un moment dat o Pasiune si care s-a terminat la fel de brusc cum a inceput fara sa stii de ce si nici cand si nici cum. Te-ai trezit doar deodata singur si intrebandu-te unde a disparut toata lumea. Iar dupa mult timp, mult mult timp, ca in filmele acelea cu regasiri…te-ai regasit. El cu parul alb, cu nepoti, cu aceeasi privire calda si albastra, la fel de nefericit ca atunci cand l-ai cunoscut prima oara; iar tu ca intr-un spatiu care nu se scurge, aceeasi!

