Etichete

Nebunul de alb

Melodia asta am descoperit-o in 2006 prin intermediul unui bun prieten de atunci. Nu eram in Romania si pierdusem putin contactul cu muzica, si cu multe altele…Uitasem ce minunate pot sa fie unele metafore pe care doar limba romana le poate crea.

Melodia asta a devenit repede parte din sufletul meu. Stiu ca la un moment dat am incercat sa o impartasesc cu o alta persoana, dar uitasem (din nou) ca nu toti au capacitatea de a intelege metaforele, ca unora trebuie sa le vorbesti in cuvinte putine si scurte pentru ca altfel se pierd si nu vor sti sa se regaseasca apoi.

Am renuntat de mult sa mai fac harti cu degetul in podul palmei unor oameni care nu vor sa vada sau sa le foloseasca pentru a gasi un drum… Acum imi desenez uneori in propriile palme linii, sau poate viata mi le deseneaza (eu stiu?) ca sa nu uit cum se face, in cazul in care cineva, vreodata, va vrea sa inceapa o calatorie folosind liniile groase, sau subtiri, sau drepte, sau strambe, drept franghii de salvare.

