Etichete

,

Daca nu zic si nu va impartasesc si voua o sa CRAP!! de entuziasm: am descoperit in ultima vreme un om FABULOS – pe Daniela. Este cuvantul ei, unul din cuvintele ei favorite, iar pe mine ma umple de: entuziasm, zambet, optimism, tristete, regasire, curiozitate, surpriza, cunostinte si nu neaparat in ordinea asta. De cand citesc blogul ei nu prea am putut sa mai scriu nimic pe al meu…si, guess what, cand citesc pe cineva nu prea mi se intampla sa nu gasesc subiecte pentru al meu. Pur si simplu fata este geniala.

Daniela a urmat aceeasi facultate ca si mine, am fost in aceeasi grupa. Probabil ca va da la un moment dat peste ce scriu acum si sper sa nu imi doreasca sa „DIE in pain!” pentru ce voi spune acum: atat cat am avut eu contact cu ea, atunci nu prea mi-am dat seama de potentialul ei – adica ok, mi s-a parut o fata inteligenta, insa sociably speaking, definetely not the mingling type. Curios insa, imaginea ei mi-a ramas pe retina mult timp (pe atunci purta ACEI pantaloni kaki gen army despre care spune ea ca si-au dat obstescul sfarsit din prea multa dragoste 🙂 ) datorita privirii. Eu am ceva cu privirea oamenilor – adica privirea poate sa spuna sau sa nu spuna: ceva gen „look at me, SEE me”.

M-am bucurat sa descopar ca la un moment dat mi-am incrucisat o parte din timp cu un om foarte dragalas, si mai mult ma bucur acum ca omul dragalas s-a transformat, a crescut si a devenit un fluture care zboara si incanta prin raritatea sa in zilele noastre si prin frumusetea cu care scrie, gandeste, traieste.

Multumesc Danonino!

