Etichete

, , , ,

Nu inteleg cum sta treaba cu cei/cele care spun ca daca esti activa spre super-activa (Wonderwoman sau ceva de genul) nu poti fi si feminina. Stiti ceva? eu m-am saturat de etichete expirate. M-am saturat inclusiv de Prada si de Gucci care se vand ca painea calda la colt de strada. Care e treaba cu etichetele? Care e treaba cu fetele/femeile superficiale care te intreaba: „Fata, ce geaca misto ai! De unde e? De la Stradivarius?” Si eu sa le zic: „Nu, e de la Real!” si ele sa holbeze ochii cat cepele cand le spun ca nu m-a costat salariul pe 2 luni ca pe ele, ci e chiar avantajos…chilipir cum imi place mie sa spun.

Cand eram mica imi placea sa ma joc cu papusile. Sigur, carei fete nu ii place asta?! Daca atunci cand esti mic iti place sa le imbraci, cu timpul inveti de fapt, sa le si sa te dezbraci. De aceea, hainele cu care te impachetezi frumos ca o ceapa numai buna de gatit la foc mic de iubitul/sotul tau sunt importante. Si cine spune ca esti superficial daca iti place sa te uiti prin magazine, sa vezi tendinte si pe urma sa iti alegi ceva dragut, doar asa – ca sa iti faci placere, inseamna ca habar nu are sa vada dincolo de aparente. Pai frate, hainele nu sunt altceva decat o scrisoare deschisa catre lumea in care te invarti. Nu toti sunt capabili sa citeasca…nu toti sunt capabili sa citeasca printre randuri. Dar toata lumea va intelege ce si cine esti dupa cum te imbraci si cum iti porti hainele. Ia-ti haine lalai, descusute, patate sau chiar murdare si e clar – esti naspa. Nu se va uita nimeni la tine mai mult de 2 minute si cu atat mai putin nu te va asculta citand din Cioran. Fii femeia barbat bine si vei fi tratata ca atare, pe urma o sa ajungi sa plangi in perna ca nu te vrea nici un barbat.

Traim intr-o lume in care, spre deosebire de era Flinstone cand toti purtau aceleasi haine mereu pentru ca nu le pasa de imaginea lor, totul tine de reclama. Nu te vinzi, nu te cumpara nimeni. Nu te vinzi scump, nu te va cumpara nimeni care are bani. E simplu – uita-te in jur si vei vedea numai si numai reclame. Si da, stiu ca suna infernal pentru urechile sensibile si ipocrite, dar noi chiar suntem o marfa. Si asta in mai multe sensuri. Cine are urechi si cativa neuroni care nu se plictisesc, inteleg ideea.

Sa trecem la subiect. Real are o noua linie vestimentara care se numeste Designers, iar eu am sarcina de a-mi alege de acolo o tinuta pentru Superblog 2012. Aceasta proba ne place maxim! cum ar spune o buna prietena de-a mea.

Sa purcedem cu incredere in a ne simti printese pentru cateva minute. First of all – jobul meu este la birou cam 60% din timp, restul este teren. Lucrez in resurse umane, dar jobul meu presupune atat recrutari si interviuri, cat si sesiuni de formare. Uneori si intalnirii cu clientii in aceeasi zi. OK – ce deducem noi din asta? Ca avem nevoie de o tinuta casual business. Ceva in care sa te simti comfortabil daca iti vine sa stai picior peste picior fara sa distragi atentia vreunui candidat mai deocheat si ceva destul de batos astfel incat sa nu se oripileze iremediabil vreun client de moda veche. Nu in ultimul rand, vrem ceva in care sa ne simtim bine la volan si sa nu se uite muncitorii ciudat la noi cand ne plimbam printre ei cu flyere explicandu-le oferte de joburi.  La final de program alergam repede pe la piata sa facem cateva cumparaturi si sa ajungem acasa inca fresh pentru omul de langa noi. Greu de ales. Dar nu prea…Sa vedem: aleg o combinatie de genul asta – vrem o pereche de pantaloni office de culoare bleumarin (pag 8, numarul 4) si o camasa de dama caramizie (pag 4. numarul 1). Alegem si niste balerini de dama rosii (pag 2). Adaugam pentru diminetile reci o jacheta de dama din piele, culoare maro (pag 2.numarul 2) si tinuta e gata. Hainele sunt din marca proprie Designers. Restul e din accesorii! Wonderwoman la atac!

