Etichete

,

21 iunie 2013

“Buon giorno, principessa!”

“Prospetimea racoroasa a cerceafurilor albe , curate, de bumbac imi rasfata pielea, iar mirosul fin, floral ma imbie sa mai raman macar cateva minute in pat. Prin fereastra larga a camerei intra razele soarelui de iunie, invaluind totul intr-o atmosfera mirifica, de basm.

Albul peretilor si culorile pale ale draperiei si perdelei dau, in sfarsit, contur ideii de Rai, iar florile de portocal din coltul camerei nu fac decat sa intregeasca aceasta imagine de vis.

Ma ciup usor – “nu, nu visez, sunt perfect treaza!” Iata atmosfera de vis in care ma aflu intr-o zi superb de joi, la ora 09.46, 21 iunie, Amalfi, Italia, planeta Pamant (cred)…

Puteam sa aleg oricare din cele 400 de hoteluri din 25 de destinatii posibile ale lantului NH Hotels, dar mi-am dorit dintotdeauna sa vad partea aceasta a Italiei. Din momentul in care am vazut prima oara filmul “Sub soarele Toscanei” si am ramas iremediabil indragostita de oameni, de locuri, de peisaje, de apa turcoaz…de timpul care trece imbietor de incet, aproape ca mangaierea unui amant pasional.

Ma ridic din pat, abia –abia, iar racoarea marmurei ma trezeste la realitate. Vad cusatura fina NH pe lenjeria de pat si pe prosoapele care zac pe jos dupa ce cu o seara in urma m-am rasfatat intr-o cada imensa cu multa spuma din produsele Agua de la tierra. Si acum pielea imi pastreaza iz de portocale si lapte. Ma indrept catre balconul camerei unde ma asteapta pe masuta un mic dejun pe tava, delicios si apetisant. Ma intreb cum o fi ajuns acolo atat de repede si prompt?! Ori personalul are incaltari cu pernute anti-zgomot, ori vreun detector de clienti treziti astfel incat sa fie totul atat de bine pus la punct.

De la balcon vad coasta Toscanei, Marea Tireniana si superba terasa a hotelului, piscina mare cu apa limpede. Deja sunt cativa turisti care s-au incumetat de dimineata la plaja. Insa locul meu preferat este zona din afara restaurantului, unde pe langa niste oameni extraordinari cu un zambet larg de fiecare data, ma intampina aranjamente florale si bolte colorate de plante si flori.

In seara aceasta am o programare la masaj in centrul SPA al hotelului, iar maine sauna. Mancarea este delicioasa si deja ma gandesc la un plan cum sa ma dau bine pe langa unul din ospatari poate reuseste sa imi faca rost de reteta cu pui de aseara care a fost bestiala. Desi nu cred ca o sa fie nevoie, aseara aveam pofta de pepene verde, care nu era in meniu. Ma gandeam ca o sa primesc un refuz politicos, in schimb, m-am trezit cu un “Bineinteles, o sa fac tot posibilul sa aveti ceea ce ati dorit, imediat!”

Maine am vorbit cu domnisoara de la receptia hotelului sa inchiriez o masina electrica pentru o plimbare pana in Positano, pe malul marii. Pana ma voi intoarce eu becurile ecologice folosite de cei de la hotel se vor fi aprins, iar totul va fi invaluit intr-o aura speciala si intima, iar mie imi va lipsi atat de mult imbratisarea iubitului meu…

Ma grabesc sa inchiriez un laptop de la receptia hotelului (alt serviciu pentru care imi vine sa ii pup) si sa scriu un e-mail iubitului meu. Ma vad tastand, plina de entuziasm:

“Dragul meu, cere-ma mai repede de sotie daca nu, te cer eu!  Trebuie neaparat sa prindem oferta NH Hotels din luna septembrie pentru luna de miere, iar mie mi-au ramas atat de multe de vazut in Amalfi!…Si desi NH Hotels au un hotel si in Romania, parca as mai gusta o data din atmosfera aceasta idilica de aici…Daca nu zici DA, sa stii ca nu ma mai intorc in Romania!

P.S Daca ti se pare ca sunt ciudat de binedispusa pentru cineva care tocmai s-a ars la soare, sa stii ca este doar datorita energiei pozitive a angajatilor de aici!”

Articol scris pentru Superblog2012, etapa NH Hotels

