logouri_parteneri_media_SB2012

De cate ori nu ati auzit intrebarea aceasta cand erati mai mici? Iata ca se termina si Superblog, editia 2012, competitia pentru care de 2 luni incoace ma lupt si imi ascut simtul literar neincetat. Credeam ca la varsta aceasta nu o sa mai primesc intrebarea copilariei mele. Sau ca daca o sa o primesc, voi raspunde dintr-un suflet. Ei bine, surpriza mare!

Domenii care mai de care mai diverse, sponsori si organizatori inediti. De cei mai multi nu am auzit niciodata. De fapt ce zic eu? Dintre organizatori, singurii cunoscuti la prima vedere mi-a fost Trilulilu. Ceea ce ma duce cu gandul daca nu cumva ar trebui sa isi umfle putin organizatorii nostri bugetul alocat publicitatii si promovarii?!

Fiindu-mi straini, am inceput sa ma interesez despre activitati, cu ce se lauda, la ce sunt buni, la ce sunt mai putin buni dar vor fi. Ce sa mai, scanat in lung si-n lat ca sa-mi aleg viitorul colaborator. Pe urma, incep sa ma uit la mine. La ce ma pricep? La scris, la comunicat, la formare de omuleti si am oarece idei si creativitate. Bun!

Si-am ales cu cine vreau sa raman, cum s-ar zice: cu toti! Pai cum sa pot eu sa ma decid, daca fiecare starneste in mine diverse reactii, toate pozitive?

Uite, iau ca exemple, asa: Jurnal de lifestyle care scoate toata artileria feminista din mine si dorinta de a emancipa femeile din ziua de astazi…la modul calculat si educat, nu talmes-balmes; arenaIT.net sa imi doresc sa vorbesc despre IT pe limba unora ca mine, adica mai pentru incepatori asa, sa nu-si prinda urechile cei mai putin pregatiti in ale tehnicii; robintelul ma starneste sa am limba mai ascutita, iar moneywatch sa dau drumul mai repede afacerii aceleia pe care o am in minte de ceva vreme.

Haideti sa le luam pe rand, totusi.

Cu 121.ro mi-ar placea sa colaborez pe partea de scris articole, dar la ce mod? Imi imaginez o rubrica scurta de genul “Intrebari de-ale femeilor”, unde dilemele noastre zilnice isi gasesc raspunsuri complete si documentate. Exemple: Pot sa imi transform o rochie de seara in tinuta de zi? Ce aleg intre un teatru, un film si opera? Centre de wellness recomandate? etc

In ceea ce priveste promovarea Superblog? Cred ca majoritatea autorilor de blog sunt femei si dedicand in site o pagina speciala celor care castiga Superblog in diverse editii, in care sa scrie articole interesante, beneficiile ar fi duble: ei isi promoveaza blogurile si imaginea, cei care citesc se inscriu in concurs (pe principiul “Pot si eu!”), iar vizitatorii site-ului  vor fi mai numerosi.

ArenaIT.net spuneam ca imi starneste dorinta de a invata mai multe despre domeniul in care ei sunt cei mai tari. Mi-ar cam surade ideea de a fi co-autor la unele articole, prezentand noutati IT din perspectiva cuiva care nu stie foarte multe despre genul acesta de gadgeturi. Ceva de genul – IT-ul pe intelesul tuturor.

Promovarea Superblog? Ok, pai din cate stiu eu IT-stii si pasionatii de IT au forumuri, intalniri de-ale lor, grupuri si subgrupuri. Ce publicitate mai buna de a induce ideea ca Superblog este o competitie flexibila, nu de nisa?

Revin la un site mai feminin asa – JurnalLifestyle.ro. Eii, aici cred ca viziunea este una de formare, modelare si dezvoltare a femeii. Mizez tot pe articole scrise, deci colaborator in calitate de scriitoare de articole despre feminism, despre femeia moderna din zilele noastre care impaca mirosul de parfum cu cel de supa, de exemplu, tipologii de femei intalnite in ziua de azi si relatiile sociale cu barbatii. Aceasta mai ales in rubrica JLS; cat despre rubrica Snapshot – as cam avea cateva carti carora le scriu recenzii frumoase. Bineinteles, cu acelasi scop de a deschide mintea si sufletul femeilor din jurul nostru.

Am ajuns la Trilulilu.ro. Ei, aici agentul de vanzari din mine iese la suprafata. Cred ca un parteneriat cu diverse trupe ale momentului care sa ii promoveze in concertele lor ar fi benefica. Avantaje de ambele parti. Pick me! I can do this! Unde sunt concerte si lansari, acolo este si Trilulilu. Unde este Trilulilu, acolo este si Superblog. Dragut,nu?

Radiolynx. Bun! Stiti de cand imi doresc eu sa ajung la un radio sa lucrez? Stiti voi cat apreciez munca lor? Adica: oameni buni, cat de creativ si viteza de reactie sa ai, stapanire de sine, organizare, control, deschidere, abilitati de comunicare + voce frumoasa si care sa transmita ceva, sa aiba oamenii acestia, incat emisiunile lor sa fie live? V-ati gandit vreodata ca daca Doamne fereste, dau o duma intr-o zi, e vai de lume? Eu as introduce o emisiune live cu “Omul lunii…”, care sa fie alesi pe criterii cat mai simple si cat mai speciale in acelasi timp. As face cercetari cu rigurozitate si as pregati minutios intrebari, fiind in acelasi timp atenta sa reactionez in functie de raspunsurile invitatului si sa nu para nimic regizat.

Cu Obisnuit.eu si Robintel.ro, fiind ambele bloguri de o abordare cu sare si piper, m-as cam baga un pic in seama si as face cu ei dueluri de articole pe teme date. De exemplu – s-a lansat Iphone5, da? Unul din noi e pro, celalalt e contra. Totul la modul haios si util, bineinteles, atractiv in primul rand. Credeti voi ca mai exista vreun blog tehnic cu asa o abordare? Eu nu am gasit.

PRwave ar fi pentru mine rampa de lansare in organizare de conferinte si intalniri de coaching pe teme de public speaking, PR, redactare de articole din cele mai diverse. Organizam impreuna evenimente in vederea pregatirii pentru…Superblog, de ce nu?

Moneywatch cred ca ar fi partenerul care imi ofera teren de “joaca”. As introduce o rubrica de testimoniale in care sa analizam impreuna afaceri de succes, studii de caz, pro si contra deschiderii unei afaceri intr-un anumit domeniu, implicatii, testimonialele unor oameni care au avut curaj sa faca ceva in sensul acela. Eu as fi omul lor de teren – adica cel care duce investigatiile pe urma vine “acasa” si spune ce a aflat. Ei vor scrie totul intr-o forma business ca se pricep bine la acest lucru.

Pentru Photomagazine as fi agentul lor de PR. Promovarea site-ului prin participarea la diverse evenimente sociale, in care fotografiile sa fie realizate de castigatorii concursurilor de pe site sau celor mai buni fotografi ai lor. Evident, cel mai interesant eveniment al anului, Gala Superblog nu trebuie sa lipseasca din agenda lor.

Connect.ro cred ca ar putea incepe cu brio colaborarea cu mine in calitate de formator pentru serviciul de customer service in telecomunicatii – bineinteles, pentru aceasta ar trebui sa introduca un nou serviciu. Dar v-ati gandit vreodata ca firmele de telecomunicatii pe care le promoveaza site-ul, ar fi incantate sa colaboreze pe genul acesta de servicii cu cititorii blogului? Este ceva la modul: ne pasa nu numai tehnic vorbind de telecomunicatiile pe care le alegeti, ci si de serviciile pe care le primiti in interactiunea cu firmele de specialitate.

Acestea fiind zise, va marturisesc cu mana pe inima ca nu ma pot decide ce vreau sa fiu cand voi fi mare: scriitor? PR? Trainer?Agent de vanzari?Organizator de evenimente cu specific? Toate cele de mai sus?

Articol scris pentru Superblog2012.