Etichete

, , , , ,

Image

…adica de viata! Dragii mei cititori, deja nu mai este un secret pentru voi ca povestea aceasta personala pe care v-o servesc lingurita cu lingurita aproape in fiecare zi prin intermediul blogului are un scop precis – acela de a va transpune macar pentru cateva minute in sentimentul de iubire. Iubire de viata si de ceea ce esti ca om.

Atunci cand esti pusa in situatia de a renunta complet la orice forma de chimicale aplicata asupra corpului tau (ca vorbim de mancare, machiaje sau lotiuni de ingrijire) si propria viata, iti cam fuge pamantul de sub picioare. Cum as fi putut vreodata sa plec de acasa fara  masca inerenta pe care societatea isi doreste sa o priveasca? Cum as fi putut sa imi pastrez increderea in mine fiind naturala, fiind eu? Cum as fi putut sa ma simt frumoasa, astfel? fara ajutorul ingrat al produselor artificiale? Nu m-as fi gandit vreodata sa ma incumet de bunavoie la a-mi oferi raspunsurile incercand…

Mai este cazul sa va spun ca intreaga schimbare s-a produs intr-un moment in care dupa un tratament nereusit de chimioterapie, parul meu frumos lipsea cu desavarsire? Perioada aceea a reprezentat pentru mine un nou inceput. Si cred cu tarie ca viata iti da mereu semne ca este momentul sa te opresti de pe drumul pe care esti si sa o iei de la capat. Acesta a fost semnul meu!

Nu am avut decat sa gasesc solutii. Sa ma las in mainile naturii si sa imi jupoi definitiv gandirea nesanatoasa. Ce trebuie sa intelegem fiecare dintre noi, este ca stilul de viata pe care il adoptam este o consecinta a propriei mentalitati. Gandesti nesanatos, te inconjuri de nesanatos (indiferent de registrul de care vorbim). La randul tau vei primi ceea ce oferi – adica ceva nesanatos.

In prima zi cand am putut sa ma dau jos din pat si sa merg mi-am zis ca sunt cel mai fericit om de pe pamant pentru simplul motiv ca puteam vedea soarele si auzeam niste vrabiute pe la geam. E dureros cand iti dai seama ca trebuie sa pierzi un sfert de veac pentru a-ti da seama ca traiesti. Ca insasi viata este un dar. Ca tot ceea ce ai nevoie pentru a trai fericit este deja aici, trebuie doar sa vezi si sa cauti.

In conditiile acestea am descoperit eu produsele Farmec. Erau singurele pe care le puteam folosi fara a pune in pericol sanatatea mea subreda. Practic m-am dus cu un cos plin de tot felul de produse in fata medicului meu si l-am rugat sa aleaga ce pot folosi. Totul, totul a fost respins, mai putin cremele din gama Gerovital. De atunci, de la pasta de dinti la produse cosmetice am ramas setata pe produsele din gama Fermec natural. Produsele Gerovital pentru par m-au ajutat sa-mi intregesc imaginea, iar cremele cu argan, galbenele si aloe vera m-au ajutat sa trec peste perioadele cumplite de deshidratare datorate tratamentelor.

De atunci am devenit o sustinatoare a produselor Farmec. De curand am aflat ca Giulia este ambasador gama Farmec Natural – ma alatur si eu si alte zeci de femei care au incercat comorile fermecate din natura.

Am invatat astfel, ca o gandire de tipul frumoasa esti doar daca te machiezi si ai parul lung, este complet nefondata. Am invatat ca poti cuceri inimi atunci cand esti sigura de tine, ca nici o masca nu va putea ascunde adevarata ta fiinta. Am invatat ca o personalitate puternica ramane puternica si la 65 de kilograme, si la 40. Am invatat ca atunci cand crezi cu adevarat ca esti frumoasa, in mod natural, radiezi…iar acea lumina nu ti-o poate aduce nici un machiaj. Vine din tine si se numeste iubire! Iubire de viata!

Indragostiti-va, asadar, dragele mele femei, indragostiti-va de viata si iubiti-o cu tot sufletul. Rasfatati-va folosind produse naturale si fiind una cu natura! Fermecati-va pe voi insiva si pe cei din jurul vostru!

Articol scris cu ocazia concursului Spring Superblog, dar face parte din propunerea de mediatizare a luptei impotriva cancerului.

