Etichete

, , ,

Cam asa suna anuntul pe care l-am gasit intr-o zi oarecare, cand ma plimbam agale pe strazile din Slatina. Eram complet abatuta pentru ca nu reuseam sa gasesc sub nici o forma o destinatie potrivita pentru luna de miere. Problema nu o reprezenta faptul ca nu aveam destule idei de destinatii sau oferte, insa eu si viitorul meu sot ne doream ceva „si cu mare si cu soare, si cu obiective de vizitat si ceva legat de arta si ceva cu personalitate istorica puternica si nu in ultimul rand, nici prea scump”. Intr-o expresie, cautam locatia perfecta pentru 7 zile de vis, ceva de neuitat. Experienta mea in resurse umane m-a indemnat sa sun la numarul de telefon de pe anunt si sa chem la interviu destinatia respectiva. Iata cum a iesit:

– Buna ziua, noi suntem A. si E. – turisti dezorientati in cautarea destinatiei turistice perfecte.

– Buenos dias, amigos! Eu sunt Barcelona, exact ceea ce cautati.

– Ah da? Poate ca inainte ar trebui sa ne vorbiti putin despre Dvs., sa va cunoastem mai bine inainte de a lua o decizie.

– Si, si. Bueno, incep cu cateva detalii legate de mios parentes. Mia madre se numeste Spania, ce sa va spun, o dulceata de tara, calda si deschisa. Iar mio padre se spune ca este Cristofor Columb. In Placa de la Porta Pau i-au facut chiar si o statuie destul de inalta. Cand veti veni la mine, va voi arata. Bueno, sa revenim. Am 2 copii: un nino – Gaudi si una nina – Costa Brava. Iar locul meu de resedinta in acest moment este agentia de turism Paralela 45.

– Ah, da, da cunoastem. Agentia si-a deschis un sediu, recent la noi in oras. De fapt, am vazut ca este cea mai bogata in oferte.

– Si, si, iar conditiile mele de viata la ei sunt excelente. Am reusit sa imi fac o multime de amigos turisti de atunci, cu care am pastrat legatura. Multi au venit la mine chiar si de doua ori.

– Aha, am inteles. Spuneti-ne mai multe despre experienta Dvs profesionala.

– Los mas importantes locuri, cele care ma reprezinta sunt legate de fiul meu Gaudi. Datorita stilului barocco care imbina elemente de Art Nouveau, cladirile si parcurile create de el sunt unice in lume. Cea mai renumita Sagrada Familia, o catedrala foarte mare, que digo io, uriasa, din turnul careia poti avea o priveliste nemaipomenita asupra intregului oras. Voi veti fi o familie in curand, no? Sagrada Familia este neaparat unul din locurile unde trebuie sa ajungeti.

Pe urma, ar fi neaparat locurile unde proprietar a fost Senor Guell – Casa Guell si Parcul Guell. V-am adus, de fapt si cateva imagini care sa imi sustina Cv-ul si pentru a va putea hotari mai usor.

Sagrada-Famiglia-1 Sagrada-famiglia 0-0-tossa_del_mar OLYMPUS DIGITAL CAMERA la-pedrera parc-guell

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pues, am lucrat la Casa Mila sau La Petrera cum mai este numita. Es exceptionale, multos expertos spun ca nu stiu exact de unde s-a inspirat fiul meu Gaudi atunci cand a construit-o. Unii spun ca de la stancile de munte, altii ca de la valurile marii. Io dico che quando el era doar un nino, s-a indragostit de o fata care avea parul lung si blond. Din felul in care ii unduia parul in bataia vantului, Gaudi a creat una din cele mai renumite cladiri din lume.

– Ce romantic…! am zis eu, total cucerita de povestirile Barcelonei

– Auzi, Barcelona, dar tu nu esti si o mare microbista? intreba viitorul meu sot

– Arriba, arriba! Por supuesto che sono una grande microbista. Alle, Barca! Avem cea mai buna echipa de fotbal din Europa. Tu sei microbist tambien, mi senor?

– Barca este echipa mea europeana favorita.

– Atunci trebuie neaparat sa vezi stadionul nostru, Camp Nou, stadionul nostru de cinqo stellas. Si el museo del clubo cu toata istoria sa…Trebuie sa te numeri printre cei aproape un milion de turisti care il viziteaza anual, mi senor!

– Gata, din punctul meu de vedere, cred ca Barcelona este destinatia perfecta! Daca sotia mea vrea sa te mai intrebe ceva, de bine, daca nu, oricum ai votul meu! FC Barca, FC Barca!

– Barcelona, ce anume te-ar recomanda, in concluzie, pentru a te alege ca destinatia noastra perfecta de vacanta? am revenit eu la subiect in ciuda exaltarii sotului meu

– Mis amigos, daca toate aceste locuri magnifice pe care le puteti vizita (si credeti-ma, am vrut sa spun doar unele dintre ele pentru a nu va rapi prea mult din timp) nu v-au convins, atunci ce ziceti de plajele fine din Costa Brava, mia nina? Eii, dar de temperatura potrivita in medie de 20 de grade, aproape constanta? Dar de faptul ca puteti petrece cateva nopti romantice la malul marii, doar voi doi?

Ca sa vedeti ca nu am venit cu temele nefacute la interviu, la senora iubeste foarte mult operele lui Salvadori Dali, no? Pues in Costa Brava exista un loc care se numeste Triunghiul lui Dali si Muzeul Figueres Dali. Astfel cunostintele Dvs pot si completate cu ceea ce veti afla vizitand zona aceea.

Si por el senor, porche il vad mai gurmand, de ce sa nu incercati felurile traditionale de mancaruri: avem o paella de te lingi pe degete si el pan con tomate y jamon, un tip de Tapas de toti prietenii vostri vor pofti sa incerce cand le veti povesti.

– Ce date de contact ai?

– Dopo cum v-am spus, ma gasiti la agentia de turism Paralela 45, iar pentru a ajunge la mine puteti alege o cursa Charter Barcelona din Bucuresti sau din Cluj. Cum voi sunteti din Slatina, va recomand Bucuresti.

– Bine Barcelona. M-ai convins si pe mine! Cv-ul tau este impresionant, iar modul de prezentare sigur ne-a facut alegerea mai usoara. Va fi pentru prima data cand venim la tine. Mergem pe mana ta cu vacanta in Barcelona pentru luna de miere.

Inca o grija legata de pregatirea nuntii, in minus!

P.s. Orice asemanare cu realitatea NU este pur intamplatoare. Imaginile au fost preluate de pe site-ul agentiei de turism Paralela 45 si site-ul http://www.bucatariaadrianei.ro

Articol scris pentru Spring Superblog 2013

