Etichete

, ,

Tocmai vazusem acum cateva zile pe la „teve” o statistica conform careia foarte multe persoane ar apela la operatii estetice pentru a scadea in greutate rapid si a-si modela corpul.

Problema este insa, ca nu toata lumea are bani de operatii estetice; unora le este frica de bisturiu, unii pur si simplu nu au timp sa lipseasca de la serviciu sau alte activitati in desfasurare pentru a se supune unei interventii miraculoase…si nu mai punem la socoteala faptul ca anumite persoane nu suporta durerea.

Ce este de facut? Ce este de facut? Femeile vor incepe de acum sa se streseze, frustreze, bulverseze si alte verbe cu ‘-eze” acum ca a venit primavara viitoare vara. Vor fi afectate cand vor proba rochite care nu le incap, cand vor vedea femei fara celulita si cu forme ideale trecand in pantaloni scurti pe langa ele si isi vor promite in fiecare zi si in fiecare seara ca vor face greva foamei pe perioada nedeterminata.

Numai ca, eu am dat peste un produs care te scapa de toate grijile, are efect rapid si te pastreaza sanatos. Este vorba de Slim Duo Forte Original Formula.

 

310842_450874741656028_1908563220_n

 

 

 

 

 

 

Ma intalnesc cu prieteni pe care nu i-am vazut de ceva timp si imi place ce vad sau aud de lei. Imi place sa aud intrebarile invidioase ale femeilor: „Draga, dar ce ai facut sa slabesti?”, imi plac si remarcile admirative ale barbatilor: „Arati bine, ai slabit mult, parca este alta!” Imi da incredere in mine si ma ajuta sa continui.

De la o adeloscenta chinuita cu o gramada de regimuri, de toruri alimentare, ore de sala, inghitit in sec in fata unei prajituri pentru ca nu aveam voie sa ma rasfat cu ea, cu Slim Duo Forte Original Formula am slabit 16 kilograme…and going down!

Si cred ca mai mult decat orice, ma bucur ca imi mentin sanatatea. Ma bucur ca este un produs care contine o multime de plante suplimente naturale, precum acai, ceai verde, portocal amar, zeolit, etc. De fapt, ingredientele le puteti gasi chiar voi pe site, sunt publice si corecte. Aici de exemplu.

In trecut ma gandisem sa apelez la pastile de slabit. Ma tenta un regim fara efort, destul de comod pentru mine si pentru programul incarcat pe care il aveam. Cu toate astea mi-a fost teama. Auzeam de la diverse persoane, ba ca pentru unii au functionat, ba ca pentru altii nu. Nu stiam ce sa mai cred. De aceea nu am avut niciodata incredere in solutiile universale oferite de medicamente sau produse miraculoase care iti ofereau solutii „orbeste”. Metabolismul meu este unic, eu sunt unica, ritmul meu de crestere, slabire si ingrasare, acumulare si consum de energie este unic. Acesta este un alt avantaj al Slim Duo Forte – fiecare client primeste tratamentul personalizat pe metabolismul sau. Nimic nu este intamplator. Marturie stau o multime de testimoniale ale celor care l-au incercat si care il folosesc cu succes in fiecare zi, ale miilor de fani de pe retelele de socializare si chiar al Alessiei, vedeta autohtona care este si imaginea produsului.

Asadar, haideti sa distrugem mitul „gras si frumos”. Sa fii slab inseamna mai ales o grija deosebita fata de corpul tau si fata de tine, respect fata de propria persoana. Haideti sa raspandim o noua mentalitate: slab, frumos si sanatos!

