Etichete

, , , ,

Front page

– Seara buna, gazde primitoare!

– Bine ati venit, oaspeti voiosi!

Se apropie iarna. Vila Alpin isi aprinde „focul” in centrala, pregateste vinul fiert cu scortisoara pentru turisti si isi deschide larg usa pentru a ne intampina. Asa imi place sa imi imaginez oamenii care lucreaza pentru confortul nostru aici.

Se spune ca pagina de internet a devenit cartea de vizita intr-o afacere in care nu ai posibilitatea sa inmanezi direct vizitatorului detalii pentru a apela la serviciile tale. De aceea, prima imagine, fiind cea care intampina vizitatorul, trebuie sa spuna cat mai mult din personalitatea celor care pentru urmatoarele 6 sau 7 zile iti vor fi familie.

Cand am intrat prima oara pe pagina de internet in cautarea unui sejur la Straja, asta iarna, mi-a placut informatia destul de completa pe care am gasit-o, precum si spatiul generos de care dispune astfel incat sa cuprinda un numar cat mai mare de turisti. Combinatia de aer rustic prin elementele decorative(in special cele din restaurant si terasa) din lemn si aerul modern al camerelor, intalneste exigentele celor mai diverse gusturi.

Galeria de imagini probabil ca este in topul cautarilor in ceea ce priveste alegerea unei locatii pentru sejur, indiferent ca vorbim de o vacanta iarna sau vara. Din punctul acesta de vedere Vila Alpin nu dezamageste – fotografiile la rezolutie mare, cadre elocvente cu privire la activitatile care pot fi realizate, la ambient si zona adiacenta (in special cea ce schi) sunt bine organizate si apreciate de primul vizitator.

Cu toate acestea, mi-ar fi placut sa „ghicesc” mai mult din personalitatea celor care urmau sa ne intampine, sa vad cateva fete zambind cald, sa fim introdusi in atmosfera locului mai mult decat prin imagini.

Imi place sa imi imaginez pensiunea unde imi voi petrece urmatorul concediu precum o casa virtuala: ajung acolo, ma dau jos din masina, gazdele ne intampina – front page-ul site-ului.

Ma apropii de usa de la intrare, admirand intre timp cate ceva din peisaj pentru a identifica bine daca pentru urmatoarele zile vom avea locuri potrivite pentru plimbare sau pentru vizitat. Cateodata ma opresc din inaintare, respir aerul tare de munte si simt cum imi recapat energia si linistea. Vad zapada sclipind sub un soare bland de iarna si zambetul imi apare pe chip. Aud chiotele celor care sunt veniti la schi la Straja si parca parca simt cum imi creste nerabdarea sa ma alatur lor pe partie…Iar imaginea din capatul „drumului crucii” imi aminteste unul din motivele pentru care sunt acolo – reconectarea cu natura, reconectarea cu mine insami si cu cei din jur, reconectarea cu puterea divina… – aceasta a fost, daca vorbim in termeni internauti, accesarea paginii obiective turistice si „despre noi”.

De acum simt ca sunt deja intrata in casa. Gasesc la intrare transparenta totala legata de conditiile in care vom fi cazati, fie ca vorbim de gazdele care ne arata cateva din camerele disponibile, fie ca vorbim de pretul cazarii. Simt nevoia sa cer informatii suplimentare cu privire la oportunitatile de sarbatori, de Craciun si de Revelion. Mi se raspunde prompt si cu oferte atragatoare de grup sau de cuplu.

Suntem condusi in camera aleasa si mai departe, pentru ca se apropie pranzul, mergem in restaurant pentru a ne delecta cu produse ardelenesti pregatite proaspat, traditional si gustos de te lingi pe degete. gata, am vizitat si restaurantul…

Intre timp primesc un telefon de la seful meu care ma anunta ca in urmatoarea perioada trebuie sa organizam un teambuilding cu conferinte de final de an. Iar cum eu sunt responsabila departamentului de HR, imi revine sarcina de a organiza tot sejurul. Evident, pentru ca locatia unde deja suntem mi se pare ideala, gazdele ne ofera informatii detaliate si despre facilitatile de agrement sau corporatiste (teambuilding, sala de conferinte, optiuni de rafting, tiroliana, paintball, etc). Cu alte cuvinte, toate instrumentele pentru ca adulti de 30,40 si 50 si ceva de ani sa redescopere bucuria unei vacante la munte si sa devina niste copii in cantonament la Straja.

La plecare gazdele ne inmaneaza o carte de vizita cu datele de contact si ne roaga daca dorim, sa semnam in carticica de Ramas bun impresiile cu care am ramas. Astfel intru la rubrica de contact si opiniile vizitatorilor.

Si totul reincepe…pun mana pe telefon si sun…ajung „acasa”…Ultima oara, in afara de schimbarea „hainutelor” site-ului astfel incat sa fie in concordanta cu schimbarea anotimpurilor si sa denote mai multa caldura, le-am sugerat in caietul cu amintiri sa mai dea totusi o raita si pe blogul lor. Ca blogger cu experienta, stiu ce spun ca in multe cazuri, traficul pe blog iti poate creste substantial imaginea in randul clientilor.

Articol scris pentru Superblog 2013

