Iubitul meu Mos Craciun,

Stii si tu si stiu si eu ca aceasta este ultima mea scrisoare catre tine. Mai stimamandoi si ca daca am fi avut mai mult timp, aceste mici epistole pe care eu ti le trimit in fiecare an si la care tu imi raspunzi lasandu-mi-le sub bradut nu s-ar fi oprit aici.

Cateodata in viata insa…

S-au strans deja 21. Le-am pus o fundita frumoasa, rosie. Este cea in care tu mi-ai impachetat cadoul cand am implinit 18 ani. Am pastrat-o. Am pastrat fiecare cadou pe care mi l-ai facut ca pe niste icoane sfinte, le-am purtat cu mine ani in sir fara sa ma satur de ele. Anul trecut mi-ai facut cel mai frumos cadou din toate – mi-ai daruit un suflet care sa ma iubeasca din toata inima. Probabil ca ai stiut ca aceasta era ultima mea dorinta, nu-i asa? Iar anul acesta, cu ceva timp inainte de Craciun ne-am si casatorit. Stiu ca ai fost acolo si ai vazut tot. Iti multumesc.

Asadar, anul acesta nu iti voi cere nimic pentru ca mi-ai dat deja totul. Acum vei deveni Mosul lui, imi promiti?

Langa cele 21 de scrisori catre tine vei gasi si o carte – „Craciunul in cele mai frumoase povestiri”. Povestea mea favorita de acolo este „Spiridusii Craciunului a lui Oscar Wilde.

Mosule, sa nu uiti niciodata cat esti de special! Te iubesc!

Craciunul-in-cele-mai-frumoase-povestiri

Cu drag,

Spiridusul tau

P.S Aceasta scrisoare participa la concursul Superblog 2013. Multumesc editurii Nemira care mi-a oferit ocazia de a scrie aceste randuri Mosului meu. Altfel, doresc sa transmit un mesaj juriului editurii Nemira, in cazul in care aceasta scrisoare se va califica pentru unul din premiile oferite, de a transmite voucherul, indiferent de valoarea acestuia, concurentului care s-a retras din concurs – Radu Cindrea, ca dar de Craciun din partea mea. Multumesc anticpat.

