un nou inceput

ALEA IACTA EST

Am revenit! Sunt stabila…din toate punctele de vedere. Dupa o lunga perioada in care m-am facut nevazuta (durata lunga este relativa in functie de sentimentele care te incearca citind articolele mele), vreau sa aduc un nou iz, o noua energie si blogului si in viata mea.

Am descoperit lucruri noi de care vreau s aprofit si guess what: life is not so boring as i thought it might be.

Am aruncat zarururile, nu mai ramane decat sa imi trec elefantii prin stramtoarea Rubiconului din viata mea si sa castig lupta pe care am inceput-o cu mult timp in urma.

Nu dau pagina, o rup de-a dreptul! Am decis sa nu ma mai accept scuzele, respectiv explicatiile celor din jurul meu, asa de usor. Eram , dar am devenit mult mai exigenta cu cei din jurul meu si cu mine insami.

Deci, Elefantii mei, incolonarea…!