Etichete

, , ,

Doamne, de cand nu am mai ascultat melodia asta! Si inainte era una constanta in playlist-ul meu…mai ales vara. Sa imi fi schimbat eu orientarile in materie de muzica? Ciudat lucru. Cert este ca zapada imi place la fel de mult pe cat imi place ploaia. Cred ca pana la urma tot ce „pica din cer” este frumos. A nu se intelege ca astept „sa-mi pice ceva din cer” ca nu e cazul 🙂

ai dreptate Valentina…din nou…incep sa prin un pic de viata, Alta ciudatenie a naturii este ca eu prin viata in exterior atunci cand in interior este furtuna. Va reusi oare sa reziste fragila barca de salvare facuta din coji de nuca de cocos (care nici macar nu imi place) si frunze de palmieri? Ramane de vazut.

Si apropos de oameni mici si oameni mari…nu e vina lor ca sunt mici, dar e vina lor ca nu isi dau seama si nu fac ceva in sensul asta. Oare chiar suntem o mana de oameni care asteptam Salvarea din alta parte sau putem fi chiar noi „cavalerii” pe cai albi?!

Eu una am asteptat un Salvator care pana la urma nu a mai venit. Si nu mai cred in asa ceva…cat despre intins o mana sau deschis ochi, poate ca ai dreptate…este uman si mai mult decat atat, inaltator sa faci un bine.

