Etichete

Cand eram copila, imi placeau foarte mult femeile cu parul lung si drept, care paseau agale, feminin si care aveau intotdeauna unghiile ingrijite.

Cand eram adolescenta, ma fermecau femeile care se imbracau frumos, cu gust, care aveau stil in modul in care ieseau in lume. De cele mai multe ori, farmecul lor era, de ce sa nu recunosc, legat foarte mult de aspectul exterior.

Numai ca lucrurile, la fel ca si oamenii evolueaza, se schimba. Gusturile se schimba si modul in care percepi lumea. Asa ca atunci cand am mai crescut si am devenit o adevarata domnisoara am inceput sa privesc inauntru. Plimbandu-ma prin lume am vazut oameni mai frumos sau mai urati, oameni care la prima vedere nu iti spuneau mare lucru, dar care atunci cand deschideau gura sa spuna ceva sau atunci cand intrau intr-o incapere vedeai cum se face liniste in jurul lor. Lumea amuteste in fata farmecului. Acesta este precum o vraja – nu toata lumea o vede, dar cu siguranta ii simti puterea prin ceea ce te determina sa faci. Am vazut femei cu farmec care faceau barbatii sa isi scoata „palaria” in fata lor si femeile sa isi doreasca sa ajunga la fel „cand vor fi mai mari”.

Atunci cand dupa o perioada indelungata de boala iti regasesti corpul schinguit, rapit de frumusete si aratand de parca Picasso s-ar fi jucat cu tine, parca incepi sa te cam indoiesti de farmecul tau personal. Parca iti cam vine sa te ascunzi undeva si sa ramai acolo.

Daca vrei! Daca nu ai lumina aceea interioara care striga – „Stati putin si nu aruncati cu pietre. Povestea mea inca nu a ajuns la final. Ce spun eu, nici nu a inceput macar!” Aceasta este povestea unei romance cu farmec, o romanca „mandra in toate cele” pentru ca a ales sa fie asa. A ales sa lupte si a ales sa invinga. Este povestea mea. Dar poate fi povestea ta, a celei care citeste acum sau a oricarei alte romance sau femei de oriunde.

Image

Iata ce va spun, dragele mele femei: ca sa ai farmec, trebuie mai intai sa iti accepti oportunitatea si darul de a fi femeie. Si sa o arati. Cu toata puterea ta! Nu trebuie sa fii nici Regina Maria si nici Angela Similea. Poate sa te cheme Adela sau Ioana sau Cristina sau Andreea. Atunci cand ai ales sa fii fermecatoare, vei fi cu siguranta!

Articol scris pentru Spring Superblog 2013

