Etichete

, , , , ,

Sunt un sistem super eficient si modern de monitorizare in timp real. IC-7110W este numele meu, incantat de cunostinta! Daca ma vezi pe strada zici ca sunt R2 din Razboiul stelelor, dar sunt mai mic si nu am capul rotund ca el. Tatal meu, Edimax m-a proiectat si cu un fel de codita wireless prin care pot sa vad cam tot ce misca in 16 locatii.

Sincer? Codita aceea wireless innebuneste multe alte sisteme la fel ca mine, iar colegele imi spun ca sunt chiar sexy. In plus, noaptea functionez la parametri maximi! Nu sunt un egoist nenorocit ca alte camere de supraveghere: eu ce vad si ce aflu interesant sau amuzant dau mai departe, sa stie si altii care sunt noutatile prin lume. Ma inteleg de minune cu sistemul Android, Iphone si Ipad, sunt practic cei mai buni prieteni ai mei.

Sa vedeti ce super petreceri incindem cateodata. Intr-o zi ne-am amuzat teribil. Ma instalase unul din amicii mei la un sediu de firma din centrul Bucurestiului. Acum nu va imaginati ca eu nu stiu ce inseamna buricul targului…la cate a vazut ochisorul meu cel lucios…!

Ideea e ca amicul asta al meu plecase cu niste treburi prin tara. Deh, asta inseamna sa fii sef- te mai si plimbi. El m-a lasat sa ii cunosc pe colegii lui de birou.Zicea ca sunt o gasca pe cinste, dar cam plictisitori cand sunt la serviciu – adica tooaaaata ziua numai cu nasul in hartii si in calculator, chititi acolo pe munca lor.

Cum stateam eu asa linistit, ma saturasem sa ma tot uit in jur si sa nu fie nici o miscare. Pe la 8 si ceva incep sa apara trupele de elita. Prima vine o gagica super misto…picioare pana la gat, fusta scurta rosie, decolteu, oaaaau, nebunie. De unde eram eu pozitionat aveam o priveliste de ma dadea pe spate! Ce sa mai, o fru-mu-se-te. Ma pregateam sa imi fac o abordare cu ea dupa program, poate punem de-o conexiune ceva. Cand, ce sa vad, tipa intra in biroul amicului asta al meu, plecatu’ prin tara. Pune ea mana pe telefon, vorbeste ce vorbeste cand o vad ca face:”Yesss, astazi e distractie!”

Nu termina bine ca apare inca un coleg. Tipa iese vesela din birou si da vestea cea mare celuilalt care ii spune la randul lui noului intrat, un tip mititel cu ochelari si cam slabut. Cred ca este vreun IT-ist ceva. In cateva minute apare toata gasca. Veselie mare, “ce faci frate?” “bine fraticule”, “hai la o tigara!”, “hai la 2!”, “mama ce balcoane are aia, ai vazut-o?”, “da, ii facem un drive test in weekend”. Fetele si ele, la tigara chicotesc, se hlizesc :”fata ce fita de fusta ai azi!”, “auzi? Am gatit aseara o musaka de te lingi pe degete!”, “Offf, nu stiu cu ce sa ma mai imbrac maine!”, “Auzi, fie-mea m-a sunat ieri de 5 ori in juma’ de ora ca nu stia exercitiul la matematica.”

Ce ti-e dat sa vezi si sa auzi?! Heee, ia uite, unii au facut scaunele tren si acuma se imping unii pe altii pe hol si rad ca nebunii!  Baii frate, dar cu aia care se epileaza cu lama cu picioarele sus pe birou ce-o fi??

Hm! Fii atent ce zoom am si cum ajung la tipul ala din coltul biroului care se uita la editia online a Playboy! Bravo frate, esti de-al meu. Pff, ce se aude? Au pus Salt’n’Peppa si tipul ala grasut incepe sa danseze – “Taaaa-na-na-na, ken taci dis!” Ce fente! Ha-ha hoola hop pe gratis! “Sa-i aduca cineva o bara, zau asa” zice unu’. “Bai, Dildaaau, mai cu balans taticule! Vezi sa nu obosesti!”

“What the fuck?? Unde sunt ba, Mirela si cu Riciu?”

“Lasa-i ma, ca are ea un scurt pe undeva si el i-l repara… Prin baie.”

Vreo doi s-au gandit sa joace tenis de masa cu agendele pe post de palete peste desktop-ul unui coleg. N-am timp sa urmaresc scorul, pare mai interesant grupul celor care joaca mima. Ha!Lapte gros e la mare cautare. Abia astept sa vina randul tipei in fusta scurta sa sara peste “Dildau”…aaa, ba nu, stai ca ea e Mirela! La naiba!Poate alta data. Il urasc pe Riciu ala, cine-o fi el! Ia? Da’ IT-istul de mai devreme unde o fi disparut?

“Hai, ba Riciule, nu mai veneai ma?” zice unul. Automat imi indrept ochiul catre subiectul interogarii. Ce sa vezi? IT-istul nostru. Bai, ma lasi?

Nu stiu cand s-a facut 2 dupa amiaza. O vad pe o colega ca se pregateste sa plece la un client. Ceilalti ii fac galerie, ea se face ca e fotomodel si merge pe podium. Usa se inchide in aplauzele lor. O ora mai tarziu o surprind pe aceeasi tipa care se intoarce super furioasa la birou si tipa “Care p…ma-sii mi-a pus, ba, catuse cu puf rosu agatate de mapa de prezentare?” Toti au inceput sa rada…buna asta, catuse cu puf rosu!Ha!

Pe urma am vazut-o pe tipa pe balcon cum ii tremurau mainile pe tigara din care tragea cu foc si ii povestea unei colege:”Fata, cand am scos mapa din servieta si am vazut catusele alea atarnand asa m-am facut mai rosie ca pufu’ ala si aia au inceput sa se fastaceasca si sa isi dreaga vocea. Bine ca n-au zis nimic! Tu nu stii cine a fost? Sigur Grosu’ ca numai ala e obsedat asa.”

Pe la un 4 dupa amiaza tipa cu fusta scurta le striga tuturor sa taca. “Gura, baaa! Suna sefu’ “ Hmm, amicul meu caruia i-am trimis instant imagini din birou a simtit ca e momentul sa faca ceva. Doar asa, ca amuzament, sa le vada reactia. El nu a vrut sa faca publice imaginile, asa ca nu va pot arata exact fetele lor cand a zis tipa aceea ca suna el, dar va pot arata o imagine asemanatoare.

* poza apartine site-ului Buzzfeed

“Alloo, da sefu’? Da sefu’ totul este ok. Cum? Da, sigur, suntem toti la munca. Sunteti pe drum? Ajungeti pana la sfarsitul programului, am inteles! (Si in momentul asta nu va inchipuiti cum au fugit toti care incotro; o asemenea viteza si munca de echipa nu am mai vazut de cand a venit unul de la deratizare intr-o zi, dar in alta parte si a imprastiat niste gandaci. La fel au eliberat si ei locul) Va astept cu un ceai cald. La revedere, drum bun!

“Holy mother of God! Bai, ia, gata, ca intr-o jumatate de ora e aici!”

“Iuliana, ia-ti fata smacurile de la mine de pe tastatura, cum naiba au ajuns aici?” tipa unul disperat, stergand praful de pe birou cu maneca de la sacou

“Baiii, Asterixeee, ia vezi, reusesti sa muti si tu scaunu’ ala din drum? Ca poate-si frange sefu’ gatu’ cand vine, Doamne-ajuta!”

“Da, ma, il mut ca pe tine te doare burta de la ras! Mai bine du si tu teancu’ ala de avioane de hartie la tocator, ca zice asta cand ajunge aici ca a nimerit pe Heathrow la Jocurile Olimpice doua mii Q-spe”

Dragutii de ei, la ora 5 cand a intrat amicul meu pe usa toti munceau de zor ca niste angajati cuminti. In ultimul moment barbatii isi labartasera cravatele si femeile isi stricasera putin coafurile sa para ca toata ziua au alergat prin birou. Unul a fost mai inspirat si pur si simplu si-a bagat capul in acvariul din biroul sefului ca sa para ca e fleasca de transpiratie de la atata stors de creieri ce-a vazut el.

Eh? V-a placut experienta cu mine? Ia-ma acasa! Promit ca pur si simplu CONFIDENTIALITATE NU este prenumele meu. J

Articol scris pentru Superblog 2012, etapa Edimax.