Etichete

, ,

Cred ca dupa participarea la Superblog 2012 zilele se vor imparti ceva de genul inainte si dupa concurs.

Fac un bilant din incheietura tastaturii si imi da cu plus din orice unghi as privi:

Inainte:

Credeam ca scriu bine, la obiect, la subiect si cu talc (a se citi cu â). Ma mandream cu un numar de aproximativ 2000 de cititori unici pe luna

Dupa:

Nu mai cred ca scriu bine si cu schepsis. Acum sunt convinsa ca este asa. Stiu, sunt lipsita de modestie, aruncati cu rosii! (imi fac bulion pentru la iarna din ele). 2000 a devenit intre timp undeva la 3000 si ceva, in zilele bune 4000. Nice!

Inainte:

Credeam ca nu e nevoie sa interactionezi cu cei care iti trimit comment-uri, ca este ceva de genul: eu le ofer o scriitura buna, ei se delecteaza, macar atat pot face si ei – sa comenteze.

Dupa:

Bullshit total ce este scris mai sus. Daca nu esti in piata nu iti ofera nimeni feedback, nu ai cum sa iti masori capacitatea, nu ai cum sa afli noutati. O sa ai aerul unui Zeus care nu coboara printre muritori. Si nu ne dorim asta!

Inainte:

Credeam ca intr-un concurs cu advertoriale e bine sa iti pastrezi propriul stil si sa nu bagi din top despre produse de care nu ai habar. Oricum rezultatul va fi acelasi.

Dupa:

Acum am invatat sa fiu flexibila in scris. Am invatat ca daca perii pe cate unul nu inseamna ca nu mai esti tu, ci ca stii sa stralucesti chiar si in miez de zi. Bottom line, am invatat sa ma transform. Ati vazut Transformers?

Inainte:

Scriam rar si cand aveam chef sa imi omor nervii si sa imi exorcizez cititorii, eventual sa mai oripilez pe cate cineva…sau sa transmit un mesaj pentru omuleti din viata mea.

Dupa:

Am inteles ca scrisul este mai mult decat un hobby. Ca mintea trebuie sa iti fie antrenata, ca te stimuleaza si te imbogateste (la propriu si la figurat) fiecare tema la care nici prin gand nu iti trecea ca vei scrie vreodata.

Abia astept sa postez poza in tricoul de finalist fruntas Superblog2012. Sa vedem ce-o fi la anul, asta daca nu vine sfarsitul lumii. Si daca vine, tot la Superblog ne vedem!

Paste fericit tuturor, ca poate nu mai am cand sa transmit!

