Etichete

, , ,

„În sfârşit o să ajung acasă…ce zi! Mai întâi o tonă de lucruri de rezolvat la serviciu, pe urmă o ceartă zdravănă cu şeful; iar în final o ploaie neaşteptată m-a udat din cap până în picioare. A naibii furtună! Şi mai e şi 31 octombrie astăzi, peste tot numai dovleci sculptaţi şi oameni care merg la petreceri de Halloween, de parcă ar fi vreo sărbătoare românească. Clar am o zi proastă!”

Zicând acestea am descuiat uşa de la intrare şi vrând să aprind becul mi-am dat seama că din cauza furtunii reţeaua electrică probabil căzuse.

-Grozav! Exact ce îmi trebuia acum… Imediat un fulger urmat de un tunet puternic îmi amintiră că nu e momentul pentru lamentări.

– Katz? Kittykatz? Unde eşti? pis-pis, vino aici…

Ochii mari şi albastru-verzui ai pisicii negre apărură de după o canapea. Veni în pas vioi şi îmi sări în braţe începând să toarcă. Cu ea în braţe am adibuit să găsesc în bucătărie chibritul şi să aprind setul de lumânări cu parfum de vanilie de pe pervazul din sufragerie. Ce puteam să fac? M-am întins pe canapea cu Kittykatz în braţe mângâind-o uşor şi aşteptând fie să se oprească furtuna, fie să vină lumina. Între timp, blana pufoasă şi caldă a pisicii mă îmbia la visare şi mă liniştea după ziua grea pe care o avusesem.

– Tot mângâind-o, arome discrete emanau din blăniţa ei făcându-mă să mă relaxez, purtându-mă parcă în altă lume…Probabil era de la lumânări, dar aveam impresia că blana ei miroase a vanilie, măr şi bujori la o primă atingere; pe măsură ce mă lăsam învăluită de aceste prime arome identificam şi urme discrete de mosc şi iasomie, pentru ca în cele din urmă să rămână mirosul dulceag al ambrei…întocmai ca un parfum cu notele sale de vârf, de mijloc şi de bază. Era fascinant!

– Eşti gata? Psssst! Ştiu că îţi place să mă mângâi, dar dacă te uiţi acum la degetele tale cam cânţi arpegiul pe canapeaua goală. Eu sunt în faţa ta!

„Cred că visez – Katy Perry? În realitate?” Mă uitam în jur, eram tot în sufrageria mea scăldată de lumina difuză a lumânărilor de vanilie, dar braţele mele erau goale, pisica dispăruse.

– Nu te panica! Sunt chiar eu, Katy Perry. Şi ca să scurtez povestea şi să te scutesc de întrebări îţi voi spune că pisica ta are puteri…magice. Astăzi fiind Halloween, animalele şi în general spiritele au puteri deosebite, magia este puternică şi totul este posibil. Pisica ta mult iubită Kittykatz să spunem că…mi-a permis să mă întrupez în faţa ta ca să te ajut.

– Să mă ajuţi? Tu? Cum să mă ajuţi? Stai! Cred că e deja prea mult pentru azi, încep să delirez.

– Nu, nu, chiar deloc. Deşi totul ţi se pare ciudat, dă-mi voie să îţi spun că, de fapt „vinovat” de toată această magie este parfumul Mad Potion. Parfumul meu.

coty_proba superblog parfum katy perry's mad potion

– Dar, acesta este parfumul pe care l-am primit eu azi de dimineaţă, nici nu am apucat să îl desfac. Este chiar acolo pe… şi privind în jur mi-am dat seama că unde trebuia să fie parfumul acum erau doar nişte ambalaje răvăşite şi rupte şi recipientul de parfum Katy Perry răsturnat de curioasa mea pisică. Toată ziua îşi făcuse de cap cu ambalajul şi cutia de parfum pentru ca într-un final să spargă sticluţa de parfum şi să se tăvălească în poţiunea jucăuşă şi deosebită. De-asta miroasea ea aşa de bine, aşadar! O bunătate de parfum irosită de pisică…mă gândeam cu tristeţe în timp ce Katy îmi întrerupse şirul gândurilor.

– Exact, draga mea, să ştii că magia parfumului a făcut posibil ca eu să fiu aici cu tine. Acum, pune-ţi o dorinţă! Repede repejor n-avem timp de prea mult umor!

– O dorinţă? oh, păi…nu ştiu, sunt atât de multe lucruri…uite, gata, mi-aş dori foarte mult să am un instrument, o baghetă ceva care să facă să dispară toate lucrurile rele care mi se pot întâmpla, să fac o vrajă să îl cuceresc pe vecinul cel simpatic de sub apartamentul meu şi să fiu cea mai seducătoare.

– Un instrument magic zici…Hmmm, fie! Cred că am găsit exact ceea ce trebuie, zise Katy scoţându-şi pălăria haioasă de magician de pe cap. Închide ochii şi gândeşte-te la câteva lucruri de care îţi e dor mereu, oriunde ai fi. Câteva lucruri care ai vrea să fie mereu cu tine, care te fac puternică şi fragilă în acelaşi timp, care te fac să te simţi femeie şi copil totodată. Asistentul meu, domnul Michael Edwards va nota tot ceea ce spui tu.

– Hm? Michael Edwards? el de unde a mai apărut? Marele expert în parfumuri? „Tatăl” parfumurilor la mine în sufragerie? Uau, cred că paharul ăla de vin de aseară a fost tare bun din moment ce halucinez aşa. Dar, fie…să mă las în voia simţurilor!

– Grăbeşte-te, nu avem foarte mult timp!

– În regulă, atunci; în primul rând îmi e dor mereu de zâmbetul meu din copilărie, de zâmbetul larg şi luminos, lipsit de griji. Pe urmă, de căldura braţelor mamei mele, cred că întotdeauna îmi va fi dor de îmbrăţişarea ei care vindecă tot. Aş mai adăuga şi mirosul de pământ după o ploaie de vară şi cel de narcise, primele narcise de primăvară. Apoi, de fiecare dată când sunt într-un impas mănânc o bucăţică de ciocolată ca să prind energie şi să gândesc mai clar, deci aroma de ciocolată neagră cred că ar trebui să fie acolo şi mai ales mirosul de piele curată, proaspăt ieşită de sub duş – cam aşa cred că ar mirosi pielea bărbatului pe care l-aş iubi. Cam atât!

– Abracadabra, Hocus-pocus amatus, hocus-pocus nebunaticus ta-naaaam! Iată, draga mea, toate acestea într-un parfum numai al tău, prin Katy Perry Fragrances. Încearcă-l, te rog! spuse punând două picături pe încheietura mâinii mele stângi. Acest parfum este „bagheta” magica, poţiunea care te va ajuta să îl cucerești pe bărbatul la care visezi si să devii seducătoare.

N-am apucat să îi inspir mirosul prea bine când am auzit un ciocănit discret la uşă. M-am dus să deschid şi…surpriză! vecinul de sub apartamentul meu era în faţa mea zâmbind larg.

– Hei!Bună, ai cumva un chibr…hmm, ce miroase atât de bine? zise nemaiapucand să termine motivul pentru care venise la mine.

– Aaa, cred că este parfumul Mad potion pe care l-a vărsat pisica mea. Sau noul meu parfum…Apropos, ţi-o prezint pe…şi zicând acestea m-am întors spre canapeaua unde era cu câteva clipe mai devreme Katy Perry, dar aceasta dispăruse. Oare de ce nu mă miră?! În schimb de după canapeaua deja faimoasă se auzi un mieunat drăgălaş şi Kattykatz apăru misterioasă şi nobilă, întocmai ca şi întruparea ei feminină.

Continuarea acestui scenariu „nebunesc”…îndată ce va ieşi pe piaţă noul parfum Mad Love al Katy Perry, undeva spre sfârşitul toamnei 2015, după câte îmi şoptesc notele din parfumul care încă se regăseşte pe încheietura mâinii mele stângi. Desigur, aceeaşi mână stângă pe care o ţine acum fostul vecin de sub apartamentul meu, actualul iubit.
Happy Halloween everybody! Articol scris pentru Superblog 2015.

Surse de informare: http://www.aoro.ro/articole/află-adevărul-10-cele-mai-interesante-întrebări-despre-parfumuri/

http://pasiunea-femeii.blogspot.ro/2012/07/testare.html

http://www.fragrantica.com/perfume/Katy-Perry/Katy-Perry-s-Mad-Potion-31177.html